Hallo al vaker gevraagd maar is het mogelijk (hetzij met een 3rd party app) om mijn ones als stereo paar te koppelen aan de arc zodat ze met het volume van de arc mee omhoog of omlaag gaan?
ik gebruik de ones als surround set en gaan ze netjes met de Arc mee in volume - echter daardoor heb ik geen stemgeluid (alleen surround sound en muziek) en als ik tv zit te kijken wil ik graag horen wat er gezegd wordt (oplossing is arc harder zetten maar dan ineens zwelt de muziek aan en gaan de surrounds ook mee harder - daar zit ik niet op te wachten tijdens een rustig tv avondje.
nu kan ik ze als stereo paar in een groep zetten maar dan moet ik altijd via de mobiele app het geluid can de groep harder of zachter zetten - nu kan ik de Arc regelen met de afstand bediening van de tv maar dan gaat het stereo paar ones niet mee in volume
rete irritant dus en ja ik had mezelf misschien eerst in moeten lezen maar toen had ik ze al gekocht
in de Sonos app is het niet mogelijk maar misschien kent iemand een mobiele app die dat wel kan?
alvast bedankt
Mijn setup:
kamer: Arc + 2x one sl
keuken: play 3 + move