Skip to main content
Beantwoord

platenspeler via era 100 lijn ingang in de app??

• 12 december 2023
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

Ik heb een platenspeler met lijningang en dus voorversterker.

kan ik deze via de lijningang era 100 in de app ook koppelen met de beam en de one en de play 3 ( oftewel de andere apparaten van Sonos) 

ik vind het te duur om een portol te kopen van 480 euro om alleen een platenspeler af te spelen.

Beste antwoord door 106rallye

Je platenspeler heeft een lijnuitgang, zo neem ik aan? Als je die via de Sonos adapter aansluit op een Era 100 kun je op alle apparaten van het Sonos-systeem het geluid van de platenspeler afspelen - zelfs als je op de Era 100 iets anders afspeelt.

De Era mag alleen niet gebruikt worden als surroundspeaker. Dan staat de analoge ingang uit.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

106rallye

Je platenspeler heeft een lijnuitgang, zo neem ik aan? Als je die via de Sonos adapter aansluit op een Era 100 kun je op alle apparaten van het Sonos-systeem het geluid van de platenspeler afspelen - zelfs als je op de Era 100 iets anders afspeelt.

De Era mag alleen niet gebruikt worden als surroundspeaker. Dan staat de analoge ingang uit.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen