ik heb een platenspeler via sonos port aangesloten, maar zou ook graag een cd speler willen aansluiten.
er kan maar 1 apparaat op de port aangesloten worden.
Kan ik een 2e port in dezelfde groep aansluiten, of zijn er misschien schakelaartjes/switchjes die tussen de port en de cd/platenspeler kunnen (of gaat dit ten kosten van de kwaliteit?) zodat ik kan schakelen?
Of zou er een receiver tussen moeten waar beide apparaten weer op kunnen worden aangesloten. Dit laatste doe ik liever niet, want dan zit ik weer met zo`n groot apparaat erbij.
ik hoor het graag,
alvast bedankt!
Beste antwoord door 106rallye
Zo’n schakelaar wordt ook wel RCA-switch genoemd. Werkt prima. Voor audiofielen geldt dat elke onderbreking in de geluidsstroom de kwaliteit vermindert. Probeer het gewoon eens en vertrouw op je oren. De switches zijn vaak wel enkel met de hand te bedienen.
Een tweede Port in je systeem opnemen kan natuurlijk ook. Goedkoper is het om een Era 100 speaker met de Sonos USB-C adapter te kopen. Je kunt de ingang daarvan, net als die van de Port op het hele systeem laten afspelen.
Zo’n schakelaar wordt ook wel RCA-switch genoemd. Werkt prima. Voor audiofielen geldt dat elke onderbreking in de geluidsstroom de kwaliteit vermindert. Probeer het gewoon eens en vertrouw op je oren. De switches zijn vaak wel enkel met de hand te bedienen.
Een tweede Port in je systeem opnemen kan natuurlijk ook. Goedkoper is het om een Era 100 speaker met de Sonos USB-C adapter te kopen. Je kunt de ingang daarvan, net als die van de Port op het hele systeem laten afspelen.
In Sonos- termen bevat jou fysieke kamer dus twee “kamers”: je surroundset en de Port. Met een extra Port of Era komt daar nog een “kamer” bij. Je kunt de kamers groeperen.
Ik heb mijn receiver en CD speler + platenspeler in de trapkast staan, op de hoofdtelefoon van mijn receiver heb ik een apparaatje (€ 15,00) aangesloten die bluetooth uitzend deze wordt keurig door mijn ERA 100 ontvangen, werkt perfect
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.