Skip to main content
Beantwoord

era 100 aansluiten op platenspeler

• 15 februari 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Hallo allen,

ik heb sinds kort een set era 100 als stereo paar, nu heb ik geprobeerd om er een platenspeler op aan te sluiten. Dit is gelukt maar ik krijg maar geluid uit 1 speaker en dit is niet de speaker waar de usb inzit.

hoe krijg ik het stereo geluid of moet ik in de andere speaker ook een usb doen, of kan ik in de instellingen wat doen?.

alvast bedankt voor julie reacties.

Beste antwoord door 106rallye

Wat jij wilt - geluid van analoog naar naar een stereopaar via de USB-C adapter - moet wel gewoon kunnen. Dat het geluid alleen uit de de speaker komt waar de aansluiting niet in zitis gewoon vreemd. Sonos eens bellen?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4388 reacties
  • 15 februari 2025

Volgens mij kan je zo geen draaitafel verbinden met een stereo-opstelling. Je sluit aan op één speaker om deze vervolgens via groeperen te verbinden met de overige in je bezit zijnde speakers.

Je zou dus je stereoset moeten verdelen in 2 “kamers” of je moet een extra era kopen.

106rallye
  • 8406 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2025

Wat jij wilt - geluid van analoog naar naar een stereopaar via de USB-C adapter - moet wel gewoon kunnen. Dat het geluid alleen uit de de speaker komt waar de aansluiting niet in zitis gewoon vreemd. Sonos eens bellen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen