Skip to main content
Vraag

Zie Sonos Arc niet meer in Spotify of andere apps

  • 12 June 2024
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Ik ben in het bezit van een Arc een sub en twe one's. Ben recent verhuisd en na de verhuizing bleek ook de app vernieuwd. Het is mij gelukt de arc en overige speakers weer aan te sluiten op de tv en via de app van Sonos kan ik Spotify gebruiken.

Via de Spotify app of bijvoorbeeld de 538 app is de Sonos niet zichtbaar. Ook noet voor andere bewoners.

Ook werken de volume knoppen van mijn tv ab alleen als de tv aan is. Voorheen werkte zowel mijn tv ab als de ziggo ab op de Sonos. 

Op de een of andere manier lijkt het systeem niet echt gekoppeld met mijn netwerk. Komt dit door de nieuwe app of doe ik iets fout?

Dank voor de reacties alvast!

2 Reacties

Reputatie 7

Je hebt een Arc. Die zou volume moeten wijzigen via HDMI-CEC, dus door via HDMI een opdracht te krijgen van de TV. Als dat wel werkt met de ab van de TV, maar niet met die van Ziggo, lijkt me bij de Ziggo iets mis. Kijk eens bij de instellingen voor het bedienen van de TV op de Ziggo.

Dat Spotify Connect niet werkt kan ook aan je netwerk liggen. Hoe ziet dat eruit? Anders dan in je oude huis?

Beide ab's doen het helaas alleen als de tv aan is. Dus niet als ik muziek luister via de sonos app. Ik ga nog eens naar de instellingen kijken in elk geval.

Eigenlijk hetzelfde netwerk, ziggo alles verbonden via wifi. Heb wel een tijd moeten rommelen om de arc überhaupt werkende te krijgen in mijn nieuwe woning.

Maar nu wel zichtbaar in de Google home app als "woonkamer".

Reageer