Erg jammer dit, als ik mijn 2 sonos one speakers instel als surround speakers schakelt die de microfoons uit.
De helpdesk zegt dat dit nu eenmaal zo is maar waarom kunnen ze geen antwoord op geven. Alleen het advies om ze los te koppelen uit het surround systeem.
na ong €450 aan surround speakers uitgegeven te hebben sta ik toch verbaast dat ze niet volledig operationeel zijn.
mijn surround speakers staan net achter mijn bank, ik moet nu best hard praten omdat de beam aan de andere kant van de kamer staat,, dit was niet nodig als de sonos ones gewoon luisterde..
ik denk dat vele met dit probleem zitten
Antwoord
waarom zijn de microfoons uitgeschakeld op de surround speakers
Beste antwoord door Sonos123
Sonos beweerd in de app dat de home cinema beleving achteruit zou gaan als de microfoons aan staan,, maar ik zou wel willen weten wat ze daar mee bedoelen.
Ik zou dat ook willen weten.
Wat ik wil weet is dat als meerdere Google home in 1 ruimte staan, je een rare situatie kan krijgen.
De één geeft je antwoord, de ander zegt dat het je niet verstaat, of dat het je niet kan helpen.
Ik begrijp dat Sonos er maar 1 aan zet om dit te voorkomen.
Maar het zou fijn zijn als je de keuze krijgt om te kunnen kiezen op welke speaker je het kan activeren
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.