Vraag

Volume Google Assistent te hard.

• 9 december 2019
  • 6 reacties
  • 424 Bekeken

Hi!

Ik ben vrij nieuw in Sonos land en heb nu een Sonos Beam. Prachtig spul, alleen is het volume van de Google Assistent heel erg hard. Ook wanneer het geluid van mijn podcast op een laag en aangenaam volume staat.

help!

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik lees dit vaker. Mijn ervaring is nu juist dat de stem van GA meegaat met het volume van de muziek. Bij jou dus niet? En enkel niet met podcasts?

Nee, bij mij niet. En dan gebruik ik ook gewoon spotify hoor. :/

Ik heb hetzelfde. Google Assistant staat erg hard. Hoe kun je dit aanpassen?

Heel herkenbaar. Soms zo hard dat de buren weten hoe hoog ik mijn temperatuur in huis zet 😂

Zeker als je in de avond een film hebt gekeken die normaal toch harder staat als het geluid van GA dan schrik je een hoedje als je in de ochtend een commando geeft.

Misschien zouden ze GA op Sonos ook de mogelijk moeten geven om er een apart volume op te zetten

Reputatie 5
Badge +3

@Peterthegreat71Maar bij jou is het GA-volume dus ook afhankelijk van het volume dat via de Sonos-app is ingesteld? Want @HerrColin zegt dat dat bij hem niet zo is.

@Peterthegreat71Maar bij jou is het GA-volume dus ook afhankelijk van het volume dat via de Sonos-app is ingesteld? Want @HerrColin zegt dat dat bij hem niet zo is.

Ja dus als ik naar een film zit te kijken met een volume 10 (even overdreven)

En ik ga slapen en ik zeg tegen google turn-off tv. Dan begint ze toch te gillen tegen dat de buurvrouw de andere dag aan me vraagt waarom zei de tv uit moest zetten :joy:

En geen mogelijkheid binnen GA en Google of sonos om dit een ander volume te geven. 

Ja door het volume van de film lager te zetten

Reageer