Verschillende dingen die na update of reset niet meer kunnen, of doe ik iets verkeerd?

  • 9 December 2021
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Badge

Hai hai, mijn sonos one wordt regelmatig niet gevonden door mijn wifi. Ik heb via kpn wifi, en best  wel een sterke verbinding, want ik heb met de rest van mijn apparaten nooit problemen. Ik heb de sonos gereset, geüpdate en nog steeds kan er soms geen verbinding worden gemaakt, Weet iemand hier iets meer over wellicht? 

Ook na de update valt het mij op dat ik mijn sonos alarm niet meer kan koppelen met gewoon een tune In radio station, qmusic of 538 etc, ik kan alleen kiezen uit vaste lijsten. of is er iets dat ik anders moet doen, ik hoor het graag van iemand die t wel weet. Ook opdrachten die ‘hey google assistent’ eerst wel uitvoerde, worden nu niet meer begrepen en gedaan. is er door de update iets wat niet meer ondersteunt wordt door de google assistent app? Alvast bedankt voor een reactie!! :-)


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @DebLuz, welkom bij de Sonos community!

Voor wat betreft de problemen met regelmatig niet kunnen vinden van het Sonos systeem, maak je gebruik van draadloze versterkers in huis?

Voor het probleem met het koppelen van je alarm aan een radiostation, dit is inderdaad vreemd gezien wij hier geen veranderingen aan hebben gebracht.

Wellicht de TuneIn even verwijderen uit de Sonos app en opnieuw bijvoegen?

Tot slot het probleem met de Google Assistant, wij hebben hier ook geen veranderingen aan gedaan. De Google Assistant wordt continu doorontwikkeld door Google zelf, mogelijk zijn er daar veranderingen doorgevoerd waardoor je bepaalde commando's ineens wel of niet kan uitvoeren.