Beantwoord

verbinden met google assistent werk niet

  • 28 January 2024
  • 12 reacties
  • 343 Bekeken

Via de sonos app probeer ik Google assistent toe te voegen voor de sonos Move
wanneer ik in de Google assist app ben, moet er ingelogd worden met sonos account. Daar krijg ik de melding “speakers registreren aan account”.

”je moet de speakers eerst koppelen aan account voordat je deze skill kunt toevoegen”.

echter is mijn speaker uiteraard al in de app verbonden aan mijn account, maar ik kan geen stap verder.

 

heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

icon

Beste antwoord door 106rallye 4 February 2024, 17:34

Bekijk origineel

12 Reacties

Helaas geldt voor mij hetzelfde. Vanuit google home probeer ik Sonos te verbinden, maar ik blijf de melding krijgen dat de speakers eerst geregistreerd moeten worden en dat de app geupdate moet worden. Er zijn echter geen nieuwere app versies en binnen de huidige app versie zie ik alle speakers.

 

Reputatie 7

Misschien eens bellen met Sonos?

 

edit: heb je hier iets aan? https://en.community.sonos.com/speakers-229128/cant-find-the-more-button-6889982

Zelfde hier na 4 uur bezig te zijn geweest om alles opnieuw te installeren, lukt het nu niet meer om google assistant toe te voegen.

 

WTF!

 

onmogelijk om mijn speakers te registeren, want deze zijn al geregistreerd!

 

Valt me wel erg tegen van zo'n duur speaker systeem...😒

Voor mij is het opgelost, ik had het systeem opnieuw ingesteld en had het een andere naam gegeven dan de default. Nadat ik het had terug veranderd naar Home werkte het opeens wel weer.

 

hoop dat het jouw ook helpt.

Ik heb hetzelfde probleem. 

Ik heb het ondertussen werkende gekregen. Ik had de systeemnaam (onder Systeem) aangepast. Deze was blanco maar ik had er iets ingezet. Ikheb deze naar Home veranderd maar dit werkte niet (misschien niet lang genoeg gewacht?). Ik heb hem dan op ‘Huis’ gezet en daarna werkte het wel. Ik was op dat moment ook met support van Sonos aan het chatten maar ze hadden niets gedaan wisten ze me te vertellen toen het terug werkte. Ze wisten me wel te bevestigen dat ze op de hoogte zijn van de problemen en er aan werken.

Reputatie 7

Onder "Systeem” staat bij mij "Producten”. Daar staan de verschillende Sonos "kamers”. Wat heb jij precies een naam gegeven? Heb je een schermprintje?

 

Onder Systeem en dan verder naar beneden scrollen tot aan Systeemnaam

Reputatie 7

Grappig. Nooit gezien. Die van mij heeft overigens geen naam, wel Google Assistant.

Hallo, bij mij hetzelfde probleem. Naam aangepast en nog steeds niet mogelijk om google assistent toe te voegen, blijf de vraag krijgen om app te updaten terwijl ik de laatste versie heb. Een naam ingevuld bij systeemnaam, maar nog steeds blijf ik hangen. Iemand nog suggesties wat ik kan proberen?

Reputatie 7

Bellen met Sonos?

Reageer