Beantwoord

verbinden connect amp via sonos one.

  • 23 July 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Heb een Sonos one in keuken en een Sonos connect amp in woonkamer, en wil comando via Google inspreken op de Sonos one “ hey Google, zet radio 538 aan”. Google antwoordt dan: sorry, kan woonkamer niet bereiken. Amp is gekoppeld aan woonkamer en aan netwerk zowel met WiFi als ethernetkabel. ( WiFi aan). Via mijn iPad werkt muziek streamen correct naar de connect amp en sonos one. App versie: 15.5

Wat kan er loos zijn?

icon

Beste antwoord door Dari W 1 August 2023, 14:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Wat gebeurt er als je de naam van die speaker erbij zegt? Speel radio 538 in keuken.. 

Dat werkt ook niet. Alles werkt wel als ik mijn iPad gebruik. Het lijkt er op dat er iets niet goed staat bij Google assistent.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @JAFI ,

Het lijkt erop dat er meerdere connecties tussen Google home en Sonos actief bij je zijn (misschien ooit speaker gereset?).

Hij zou namelijk nu niet uitzichzelf op woonkamer moeten kunnen spelen zonder dat daar een specifiek commando voor wordt gegeven gezien het feit dat de woonkamer op dit moment geen voice capable speaker is.

Ik zou proberen Google assistant te verwijderen uit de Sonos app, vervolgens in de Google Home app te navigeren naar gekoppelde apparaten en daarin alle connecties naar Sonos verbreken. Wanneer dit is gebeurd voeg Google Assistant opnieuw toe vanuit de Sonos app dan zou het daarna weer naar behoren moeten werken. Mocht het probleem daarna aanhouden neem dan eventjes contact op met onze technische support.

Dank je voor de reactie.

Heb net een sonos arc besteld,de connect amp wil ik t.z.t. verkopen met speakers als de arc veel beter presteert.

Mijn probleem is opgelost en werkt naar behoren. In Google assistent stond huiskamer aangegeven, maar moest zijn woonkamer. Dari W. Bedankt!