Vraag

tv aan doen via google assist

  • 16 October 2020
  • 0 reacties
  • 193 Bekeken

Hoi, 

Ik heb sinds gister een Sonos beam. Echt een top apparaat alleen een ding snap ik niet. Je zou de tv/soundbar aan/uit moeten kunnen doen dmv Google assist. Op m'n tv heb ik ook een xiaomi mi box aangesloten. Deze gebruik ik voor Netflix enzo(android tv). Ik heb m'n beam aangesloten via HDMI in de ARC aansluiting. Dit is kanaal 3. De mi box is aangesloten op een normale aansluiting. Kanaal 1. Als ik m'n tv wil uit doen via google assistent werkt het dus niet als ik op kanaal 1 zit. Google assistent zegt wel dat hij de tv gaat uit/aan doen, maar hij doet niks. Als de tv op kanaal 3 staat. Waar de beam in zit. Dan luistert hij wel. Aan kanaal 3 heb ik verder niks. Dus wil niet steeds naar dat kanaal switchen om m'n tv via google assist aan/uit te doen. Hoe kan ik dit oplossen? 

 

Een tweede vraag. Als ik een wekker zet om bijvoorbeeld 7 uur zegt hij dat hij de wekker zet. Als ik daarna vroeg hoe laat de wekker staat. Zegt hij dat hij snoozet van 5 uur tot 7 uur. Dit is niet wat ik wil. Ik krijg dit maar niet normaal 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.