TuneIn lukt niet meer via spraak op Sonos One.

  • 7 May 2023
  • 12 reacties
  • 233 Bekeken

Beste, 

sedert een paar weken kan ik geen spraak meer geven via Tune in. 
Ik bedoel dat hij wel de commando spreekt wat ik zeg. Maar uiteindelijk gaat de radio niet aan. 
Ook Spotify lukt niet.  
Invoeren via app lukt prima. Alsook geluid verminderen of Vermeer den en stoppen lukt wel via spraak. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

 

Badge

Heb ik ook al een tijdje last van.

Speciaal voor in de douche  3 weken geleden een Sonos Roam van bijna 200 euro aangeschaft maar werkt nog voor geen meter.

Ik hoop dat Sonos snel met een oplossing komt, ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee

Reputatie 5
Badge +3

Waar ben je precies klaar mee? Het is een tijdelijke storing, je kan de speaker gewoon bedienen met de app. 

Badge

Ik wil gewoon als ik in de douche kom dmv mijn stem muziek aan kunnen zetten zonder gebruik te hoeven maken van de app.

en de “tijdelijke “storing duurt nu al meer dan 14 dagen, dat vind ik best wel lang voor een tijdelijk storing.

Reputatie 5
Badge +3

Ik gebruik zelf geen stembediening maar je kan die van Sonos eens proberen, die werkt wel gewoon.

Badge

Ook al geprobeerd,werkt ook niet of doe ik iets niet goed.

Als ik zeg Sonos  speel dit of dat gebeurt er helemaal niets.

 

Reputatie 5
Badge +3

En als je de speaker aanzet kun je hem dan wel bedienen met je stem?

Badge

Als zeg Google speel dit of dat is krijg ik wel een reactie,maar geen muziek.

maar als ik zeg Sonos speel dit of dat krijg geen reactie.

Reputatie 5
Badge +3

Heb je Sonos wel toegevoegd als spraak assistent? Standaard staat dat uit, bij service en stem kun je aan de bovenkant een andere toevoegen.

 

Raar, na mijn probleem hier geplaatst, vandaag opgelost. 
Bedankt Sonos of iemand anders 

Badge

Eindelijk het probleem met Google opgelost, heeft wel even geduurd maar het werkt gelukkig.

 

Reputatie 7

Sonos Voice Control gaat niet samen met Google Asistent en werk alleen in het engels……