Stand niet beschikbaar op Sonos

  • 18 July 2021
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 2

Als ik Google nest hub vraagt speel radio 538  kreeg ik deze melding stand niet beschikbaar op Sonos. Op scherm komt dan een menu te voorschijn met aantal bediening knopen en druk ik op play knop dan speel Radio 538 via Sonos wel. Voor heen was commando en spelen via Sonos.

Verdieping hoger staat Google mini daar werkt wel alles goed.

iemand idee? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @berthi 

 

Het lijkt wel of er even iets niet goed gaat in de koppeling naar Sonos toe.

In dit geval zal ik zelf even kijken bij de Instellingen in de Google home app, je zou kunnen beginnen de koppeling met Sonos eerst te verwijderen en vervolgens weer aan te maken.

Ik ben erg benieuwd of dit het gewenste resultaat geeft.

Reputatie 2

Hallo Jeroen,

 

Ik heb Sonos in Google home verwijderd en opnieuw aangemeld. Ik heb Google Nest Hub gereset en opnieuw aangemeld zonder succes. Standaard muziekspeaker staat op Sonos en paar keer veranderd. Ik heb zo idee dat Google nest een update had gehad en dat daar een bugs in zit, (Firmwareversie van Cast: 1.52.260996).

Gr, Bert

 

Reputatie 4
Badge +1

Hey @berthi 

 

Lastige situatie inderdaad dit, waar ligt precies het probleem.

Enige wat ik nog zit te denken is om telefonisch  contact op te nemen met ons om uit te sluiten of de Sonos speaker wel goed online staat en sterke verbinding heeft.

Lastig om achter dit probleem te komen omdat er meerdere partijen hier in betrokken zijn.