Antwoord
Spraakservice op surround
Ik heb een TV omgeving met playbase, tweemaal play:1en sub. Ik heb ook tweemaal sonos one met beta google assistant. Als ik de twee Sonos One in de TV omgeving zet ipv de play:1 kan ik dan nog de google assistant gebruiken? En antwoorden ze dan beiden als ik hey google zeg, of moet ik de spraak op 1 van de twee uitzetten?
Beste antwoord door Tim S
Als je als Beta geregistreerd staat en de Google Assistent kon testen, dan zou de functie beschikbaar moeten zijn tenzij je jezelf zou uitschrijven van de Beta.
Of mogelijk dat er iets aangepast is in de Beta omgeving.
Moet er wel aan toevoegen, dat je hiervoor eigenlijk op het Beta-forum wilt zijn, je bent op het moment op de Nederlandse Community, waarin je weinig tot niks concreets zult kunnen vernemen over Beta's en hun functioneren.
Of mogelijk dat er iets aangepast is in de Beta omgeving.
Moet er wel aan toevoegen, dat je hiervoor eigenlijk op het Beta-forum wilt zijn, je bent op het moment op de Nederlandse Community, waarin je weinig tot niks concreets zult kunnen vernemen over Beta's en hun functioneren.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.