Beantwoord
Sonos voice control met google home?
Ik heb via ebay een google home speaker aangeschaft waarmee ik in huis de verlichting, de thermostaat en de tv via de chromecast kan bedienen.
Het lijkt me geweldig als dit ook met mijn sonos installatie zou kunnen.
Weet iemand wat hier de status van is?
Het lijkt me geweldig als dit ook met mijn sonos installatie zou kunnen.
Weet iemand wat hier de status van is?
Beste antwoord door Tim S
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.
We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.
We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.
Bekijk origineelZie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.
We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.
We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.