Geen idee of het gebruik van een Homey wellicht iets extra’s toevoegt, maar mijn gewone advies zou zijn om Google Assistent van Sonos te verwijderen en andersom en het vervolgens weer op beide te installeren.
Ook ik heb mijn SONOS systeem ingesteld als standaard luidspreker. Je doet dat overigens in de instellingen van de HUB zelf. “Hey Google speel Real Hardstyle” knalt dan ook keurig uit mijn SONOS systeem. Wat simpelweg dan wel weer gewoon ronduit waardeloos is: je moet nog steeds de speaker van de HUB open hebben staan want daarmee hoor je de bezoekers die gebruik maken van de Nest Doorbell communiceren. De aankondiging van een beller hoor je overigens wel via de SONOS maar communiceren via de microfoon van de SONOS gaat dan weer niet. Die audio komt dan weer niet via de zo zorgvuldig ingestelde standaard luidspreker die SONOS heet.
Er ligt nog heel wat huiswerk op het compatibiliteitvlak ...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.