Beantwoord

Sonos one

  • 28 November 2018
  • 3 reacties
  • 345 Bekeken

Badge
Hallo Sonos people, ik heb vanmiddag een Sonos 1 gekocht en geïnstalleerd en ge-update . Nu heb ik heerlijk muziek zitten luisteren.. maar vraag me ...waarom gaat microfoonlampje niet branden als ik er op tik? Heeft dit te maken omdat dit nog niet in Nederland beschikbaar is?
icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 14:15

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Badge
Als de google assistent actief wordt in de toekomst, zal dit wel werken. Bij de beam reageert dit ook nog niet.
Reputatie 7
Badge +2
Klopt, als een spraakdienst op Sonos actief zal worden, zal de microfoon in gebruik worden genomen, dan zal deze microfoon dus gedempt kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.

We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.

We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.