Beantwoord

Sonos Move Google assistant geen verbinding met internet

  • 24 September 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Ik heb 2 stuks Sonos Move, niet gekoppeld als stereopaar. 1 stuks op de slaapkamer en 1 stuks in de woonkamer. Beide waren geïnstalleerd met Google assistant. Sinds een paar weken reageert de Google assistant in de woonkamer dat er geen verbinding is met internet. Als ik kijk bij systeem en netwerk is de Move verbonden met een goede verbinding. Ook met de app op mijn Iphone kan ik gewoon music streaming via internet. Heb al van alles geprobeerd. Zoals terug naar fabrieksinstellingen, modem reset. Het vreemde is als ik de Move uitzet door de powerknop in te houden en hem vervolgens weer opstart werkt de Google assistent wel, maar naar korte tijd blijkt de assistent weer te melden geen verbinding te hebben. Wie kan me wellicht helpen?

icon

Beste antwoord door Dari W 28 September 2023, 15:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Marky67 

Welkom op de Sonos Community!

Mocht dit probleem nog steeds aan blijven houden zou ik je willen adviseren om eventjes contact op te nemen met onze technische support. Dan kunnen wij aan de hand van een systeem diagnose zien waar het misgaat en naar een oplossing werken. Op dit moment, met de huidige informatie durf ik nog niet te zeggen wat er precies fout gaat.