Beantwoord
Sonos geluid regelen via Google assistent per speakers
Ik maak gebruik van ifttt en de Google Home. Ik gebruik een Applet via set Sonos volume to # opdracht, maar daar is maar 1 speaker aan gekoppeld. Zou graag ook andere speakers daar aan willen koppelen, of willen kunnen selecteren welke ik speaker harder of zachter wil zetten. Maar volgens mij zit je vast aan de dezelfde opdracht dus wordt altijd het geluid van de eerste ingestelde speaker geregeld. Iemand het wel voor elkaar gekregen? Hoe dien je dat in te stellen ? Ik wil bijvoorbeeld de speaker in de keuken aansturen. Misschien heeft iemand een idee hoe ik het werkend kan krijgen via iftt
Beste antwoord door Tim S
Heb hier zelf nog geen ervaring mee dus hoop dat iemand anders hier een antwoord op weet.
Officieel ondersteunt Sonos de spraakbesturing helaas nog niet binnen de Benelux, maar hopelijk word spoedig de Google Assistent op Sonos uitgebracht.
Officieel ondersteunt Sonos de spraakbesturing helaas nog niet binnen de Benelux, maar hopelijk word spoedig de Google Assistent op Sonos uitgebracht.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.