Sonos en Google nest

  • 3 May 2021
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb de Sonos Arc, maar eerlijk gezegd wordt ik helemaal gek van de Google assist op de Arc

Er is een onbekende fout opgetreden, Ik heb je niet begrepen, en ga maar door, 

Ik ga naar bed: de helft van de verlichting blijft vaak aan, en bijna altijd zegt de Assist .. er is een onbekende fout voor Sonos opgetreden… en vervolgens gaat wel alles, of bijna alles uit…

 

Kan je via een Google Nest Mini de Sonos Arc ook volledig aansturen, dit incl het volume?

ik krijg wel een ander muziek zender, maar spotify lukt weer niet, ook het volume gaat nog niet goed.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Het liefste zet ik de assist op de Arc volledig uit, en laat dan  de Mini de Sonos besturen


3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Sonos123

Naar mijn weten moet het mogelijk zijn om de Arc te bedienen via een Google Nest Mini.

In dit geval zal de Google Assist aan de Arc moeten worden toegevoegd maar als ik het goed begrijp is dit al het geval.

Vervolgens zou de Arc bijgevoegd moeten worden in de Google Assist app.

Hierna zou je in staat moeten zijn om middels de Google Nest Mini de Arc te bedienen.

Reputatie 1
Badge +1

Dank voor de reactie

mijn eerste indruk is… De Google Nest Mini luistert veel beter dan de assistent in de ARC

Ik heb in de Google home app aangegeven dat de ARC de geluidsbron is.

 

Maar hoe komt het dat de assistent in de ARC het zo vaak niet begrijpt, het niet heeft verstaan, of een ander antwoord heeft waar je gewoon niets aan hebt?

 

Reputatie 1
Badge +1

ik zie nu dat ik de vraag niet bij de “Google assistent en Sonos” topic heb gesteld.

Het is nu een paar dagen heel goed werkend, de Google assistent heb ik bij Sonos verwijderd, en er ligt nu gewoon een Google Mini om alles te beantwoorden.

Werkt echt veel beter, totaal geen foutmeldingen meer

 

Maar ik vind het wel jammer, je koopt een prachtige soundbar met een Google assistent erin, en dan begrijpt de assistent je heel vaak niet, of is er een foutmelding, of… sorry hierbij kan ik je niet helpen.

 

Ligt dit nou aan Sonos of aan Google?

Reageer