Beantwoord
Sonos en Dialogflow / Google Actions
Ik heb via Dialogflow en Google Action een interface gemaakt om zaken in huis via spraak aan te sturen. Dat werkt werkt prima met een Google Home Mini. De volgende stap was MusicCast speakers vervangen door Sonos met Google Assistant ondersteuning. Maar als ik 'Oke Google, praat met ' zegt krijg ik ' wordt niet ondersteund op dit apparaat'. Dat was een grote tegenvaller
Google levert voornamelijk hits op over dat Sonos Assistant is gaan ondersteunen. En ook hoe je Sonos kunt aansturen via Assistant maar zover ik kan zien gaan die ook uit van praten tegen bijv. een Home Mini.
Heeft iemand wel een eigen Dialogflow/Action werkend? In de instellingen bij Actions kun je instellen op welke apparaten het mag werken. Daar staat alles op groen dus daar zit het ook niet in.
Alles is in het Nederlands ingesteld, daar zit het probleem ook niet in denk ik.
Andere spraakfuncties zoals bijv. muziek starten werkt normaal.
Google levert voornamelijk hits op over dat Sonos Assistant is gaan ondersteunen. En ook hoe je Sonos kunt aansturen via Assistant maar zover ik kan zien gaan die ook uit van praten tegen bijv. een Home Mini.
Heeft iemand wel een eigen Dialogflow/Action werkend? In de instellingen bij Actions kun je instellen op welke apparaten het mag werken. Daar staat alles op groen dus daar zit het ook niet in.
Alles is in het Nederlands ingesteld, daar zit het probleem ook niet in denk ik.
Andere spraakfuncties zoals bijv. muziek starten werkt normaal.
Beste antwoord door BrT
Ik heb alle settings van Google Actions doorgelopen en een aantal anders gezet in de hoop dat het zou werken. 1 was oa. de locatie, alhowel ze beide wel op NL stonden. Maar probleem is opgelost!
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.