Beantwoord

Sonos besturen via Google Home

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 2487 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb begrepen dat al mijn apparaten van Sonos ongeschikt zijn voor Google Assistent, als die straks (...) beschikbaar komt.
Kan ik dan wel via een Home of een Mini de Sonos stembesturen?
icon

Beste antwoord door Tim S 8 January 2019, 10:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik weet niet precies welke speakers je in huis hebt en waar je dus aan zou refereren bij "al mijn apparaten", Als je de Sonos One of de Beam in huis hebt, zitten hier microfoons in en zullen deze te gebruiken zijn i.c.m. de spraakdiensten die hopelijk spoedig zullen uitrollen.
Daarnaast zal Sonos ook te besturen zijn via de apparatuur van Google zelf als we specifiek over de Google Assistant spreken.
Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.

We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.

We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.