Vraag

Koppeling play 1 en play 5 met Google assistant

  • 24 September 2019
  • 3 reacties
  • 564 Bekeken

Beste,

Ik heb gister Google Assistant mini gekocht en wil dit koppelen aan mij Play 1 en 5 (zonder spraakbesturing).
1) Is dit mogelijk?
2) Ik probeer zowel in de Google Assistant app als in de Sonos app dit te koppelen maar na aanklikken van de het icoon assistant in de Sonos app (toevoegen stem-besturing) komt er kort een scherm met: wacht even waarna het scherm op grijs gaat en er verder niets meer gebeurd. Doe ik iets verkeerd?

Hoor graag,

Badger

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je moet de Google Assistent kunnen koppelen met Sonos, ook met speakers die geen microfoon hebben.
Raad je aan je netwerk & Sonos een keer stroomloos te maken en opnieuw op te starten, zet ook graag het mobiele toestel een keer uit en aan waar je dit nu mee wilt opzetten.
Als de problemen blijven bestaan, bel ons dan graag even zodat we dieper onderzoek kunnen doen.
Hoi Tim, helaas is het nog steeds niet gelukt. Ik wel op een iPad mini sonos en assistant geinstalleerd. Ik kom daar wel verder in het doorklikmenu van de installatie maar kom steeds in een loop van inloggen in de sonos acount (na acceptatie alle rechten en privacyzaken). Enig idee hoe verder?

Remko
Reputatie 7
Badge +2
Voor zover ik hoorde heb je mijn collega gesproken, en kwamen we er helaas nog niet uit, waarin hij u naar Google heeft verwezen.
Heeft u al met Google contact opgenomen en wat gaf deze aan?
Wil je eigenlijk wel verzoeken dit probleem via de support afdeling af te handelen, zo via dit forum gaan we niet veel verder komen.