Skip to main content

Ik kan de muziek aanzetten met Google assistent, maar uitschakelen lukt niet meer sinds een paar weken.

‘Hé Google, stop!’ zou genoeg moeten zijn. Dat deed hij in het verleden ook, maar dat doet hij niet meer..

andere dingen die ik geprobeerd heb:

-muziek uit

-stop muziek

-radio uit

-stop radio

-stop met spelen

-radio stoppen

-Zet TuneIn uit

-Zet Spotify uit

Op elk commando krijg ik de volgende melding: “Sorry er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw als je zover bent”

Heb je Google al eens verwijderd van Sonos en andersom en daarna opnieuw geïnstalleerd?

Jazeker. Dat heeft niets geholpen.

Hoi ​@Marcel1969 , welkom in de Sonos community! 

Aangezien het verwijderen en opnieuw installeren van Google Assistant niet geholpen heeft, zou ik aanraden om een systeemdiagnose te maken en dan even contact op te nemen met m’n support collega’s. Zij kunnen samen met je meekijken om zo het probleem hopelijk op te lossen voor je. 😄

Het is me gelukt door “Stop” of  “Stop Music” te gebruiken. (Stop Music is Engels en werkt, maar Stop muziek (Nederlands) werkt niet en ik heb voor google alleen Nederlands als taal ingesteld.

Ik elk geval ben ik nu wel blij genoeg en heb een routine aangemaakt die van alles vertaald naar het Stop commando. Dus ik ga even geen support vraag aanmaken. 

Reageer