Hey google hoe????

  • 21 December 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Wanneer ik zeg hey Google zet ruimte harder/zachter gaat prima. Elk ander commando geeft ik herken ruimte niet.

 

Ik probeer gewoon om via mijn telefoon of Google Nest mijn ruimtes aan te sturen maar echt hopeloos nog steeds na een jaar


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gelukkig nooit de behoefte gehad om tegen een apparaat te praten. Geen ergernis ook.

Wat gebeurt er wanneer je de ruimte niet benoemd? Dus bijvoorbeeld “Hey Google, speel muziek van Billie Eilish”

Reputatie 7

Zijn de Sonos apparaten in Google Home wel in de juiste ruimte geplaatst? Heet die hetzelfde als bij Sonos, of anders?

Badge

Ja ruimtes hetzelfde, en muziek van artiest gaat sowieso al niet omdat Deezer(andere ergernis)via google assistant al jaren niet werkt

Heb sinds een paar maand hetzelfde probleem. Sonos reageerd niet meer op google assistent.
Als ik vraag naar een radiozender krijg ik netjes te horen dat deze wordt afgespeeld via Tuneln maar er start altijd één en dezelfde zender of hij gebruikt Youtube als radiozender.
Ik heb meerdere toestellen die werken via de spraakbesturing van Google assistent maar alleen Sonos heeft hiermee een probleem.
Ik heb de assistent en de Sonos app verwijderd en opnieuw geïnstageïnstalleer maar via android kan ik deze niet meer koppelen. Via het Apple tablet lukt het nog wel maar het probleem blijft hetzelfde.
Met Auto, LG speaker en google nest geen problemen wel met Sonos.
Je kan deze nog gebruiken via de Sonos app maar die vind ik als muziek app gewoon slecht.