Vraag

Het lijkt erop dat spotify premium niet beschikbaar is. Probeer het later nog eens

  • 11 December 2022
  • 7 reacties
  • 603 Bekeken

Hoi allemaal. 
 

Sinds enkele dagen ben ik overgestapt van Google audio jaar Sonos. Ik heb een Sonos One en One SL. 
 

Spraakopdrachten werken allemaal zoals lampen etc aansturen. Ook scenes waarin een radiozender is gekoppeld werkt. 
 

Als ik echter een opdracht geef om een bepaalde afspeellijst of genre af te spelen via spotify of tune-in, krijg ik dit te horen:

 

het lijkt erop dat spotify premium niet beschikbaar is. probeer het later nog eens (via spotify)

 

en sorry  er is iets misgegaan bij Sonos (bij tune-in) 

 

iemand een idee? Nummer voor diagnostiek: 535634109

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Snap niet waarom die zeurt over het premium van spotify. Zoals je kunt zien aan de foto’s is het goed toegevoegd 

 

Via sonos wel gewoon mogelijk om muziek op de speakers te spelen. Enkel via spraak werkt het niet. Waardeloos dit. 
 

net alles opnieuw geïnstalleerd na resets van beide speakers. 

 

Reputatie 7

Correctie: bij jou werkt het niet. Heb je hetzelfde account gebruikt bij Google en Sonos? Al eens gebeld met Sonos?

Correctie: bij jou werkt het niet. Heb je hetzelfde account gebruikt bij Google en Sonos? Al eens gebeld met Sonos?

Correct. Zelfde account voor Google en zelfde voor Spotify. Ik zal morgen eens bellen. Dacht wellicht dat jullie het weten

Hier identiek hetzelfde probleem. Is er hier een oplossing voor? 🤞🏻

Ik ervaar hetzelfde euvel, heb dit in het verleden wel werkend gehad. What's gebeurd? 

Reputatie 7

Al eens gebeld met Sonos?