Vraag

Google assistent speelt niet af op playbar

  • 4 December 2019
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Goedeavond all,

 

ik heb kort geleden een Sonos playbar aangeschaft. Nog aan het wennen aan het hele Sonos avontuur en ook aan Google Assistent.

 

Nou is mijn vraag, Als ik via mijn telefoon via Google Assistent vraag om Spotify af te spelen op de playbar werkt dit perfect. Vraag ik aan Google Assistent om het nieuws af te spelen hoor ik hier komt het laatste nieuws en gebeurt er niks. 
 

kan ik niet instellen dat er word terug gesproken via de Playbar? Of is hier een dan een Sonos apparaat met voice nodig? Of zou een google nest mini ook voldoen?

 

Ook krijg ik het idee dat de playbar best verouderd is kwa opties en dat ik best bang ben dat er straks een nieuwe soundbar aankomt met een paar weken/maanden en dat ik dan met een verouderd model zit.

 

Wat zijn jullie ideeen en tips hier over?

 

Alvast hartstikke bedankt voor alle

reacties!

 

Groeten,

 

Jeffrey

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +3

Een playbar ondersteunt geen spraak. Deze vraag hoort dus in feite niet in dit forum gesteld te worden.

Wat geeft je het idee dat de playbar verouderd zou zijn? Dit is inderdaad wel de eerste speaker van Sonos voor onder een tv, maar wijkt in feite niet heel veel af vwb mogelijkheden tov de playbase en de Beam (deze werkt met hdmi en heeft spraakbesturing). Snap eerlijk gezegd niet helemaal je keuze wanneer je je daar zorgen om maakt.

Sonos doet nooit uitspraken over op stapel staande nieuwe hardware.