Vraag

Google assistent met Beam en One

  • 13 July 2019
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Hi,

Ik heb in mijn woonkamer een Beam en One staan. Ik heb deze gegroepeerd zodat Spotify en tv geluid over beide speakers gaat. Sinds kort heb ik ook Google Assistent geactiveerd op beide speakers. Echter als ik Google vraag om het volume te verlagen dan gaat het volume van maar 1 speaker omlaag ipv beide. Ik wil graag dat het volume van beide speakers omlaag gaat. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als je de One zou toevoegen als surround speaker ipv een groep, dan zou het moeten lukken. Als je in de toekomst nog een One zou bijvoegen, dan heb je een mooi 5.0 surround setje, waar je zowel tv als muziek op kan afspelen. Het volume zal dan op alle speakers gelijktijdig veranderen.
Ah oke, dank voor je antwoord. Maar met slechts 1 One kan ik m niet toevoegen als Surround speaker toch? Daarvoor heb je 2 Ones nodig dacht ik?
Reputatie 5
Badge +3
Dat heb ikzelf nooit getest, weet niet zeker of je dan de keuze gaat krijgen om later een speaker toe te voegen, maar je kan altijd eens proberen. Moest het niet werken dan kan je ze altijd nog opnieuw instellen, maar ik zou de Beam en de One niet in een groep zetten. De Beam is meer bedoeld voor tv geluid. Je kan altijd eens uittesten, kijken wat het geeft 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Het is niet mogelijk om het volume van een groep aan te passen, deze optie bestaat nog niet. Het wachten is totdat dat wel mogelijk is.