Vraag

Google assistent luistert niet naar mijn stem op Sonos Move

  • 29 December 2019
  • 3 reacties
  • 707 Bekeken

Hey, een irritant probleem. In onze slaapkamer hebben we een Sonos Move met Google Assistent. Die reageert zo goed als nooit op mijn stem. Soms registreert hij mijn stem en antwoordt hij gewoon niet. Soms geeft hij suggesties voor meubelwinkels als ik vraag het licht aan te doen in de slaapkamer. Ik spreek nochtans heel duidelijk en dialectloos. En op mijn vriend zijn stem reageert hij wel altijd correct. 

Bovendien hebben we in de eetkamer 2 Sonos Ones, waarvan de Google Assistent mij wel perfect begrijpen.

Iemand een idee wat het probleem is?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Bij mij sinds gisteren hetzelfde probleem. De Move luistert en reageert amper op wat ik vraag. 

Badge

Bij mij ook het zelfde probleem heb deze sins vandaag Gekocht /spraak besturing via smartphone .Google assistent. super via sonos move veel minder ik zeg voor de lol late we een spel spelen via de speaker nope niks dus via de app via mijn smartphone werkt de spraak bediening super sonos update pls 

Badge

Het zou leuk zijn als er spraak besturing games zijn maar die zijn alleen beschikbaar op de smartphone spraakbesturing Google assistant en nog niet op sonos producten