Skip to main content
Vraag

Google Assistent kan geen apparaat Sonos vinden

  • 12 June 2024
  • 10 reacties
  • 131 Bekeken

Beste,

ik heb een Sonos One (S2), gebruikt een iphone 14, internet en router van Ziggo.

En heb altijd de Google Assistent gebruikt op de Sonos, werkte perfect.

Zo ineens, 2 weken geleden is het opgehouden te werken. Ik heb van alles geprobeerd, router, sonos stroomloos gemaakt. maar helpt allemaal niet.

Bij het Koppelen van een spraakassistent, kies ik Google Assistent, dan wordt deze opgestart en gaat zoeken naar apparaten, maar deze meld na circa 1 minuut dat er niks gevonden is.

 

Wie heeft de tip/oplossing?

 met vriendelijke groet,

Martin

10 Reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem! 

Ja balen, zo ineens werkt het niet meer.

 Kan echt niet vind ik.

 Ik hoop dat er snel een oplossing of update komt.

 

Reputatie 7

Werk je met Android?

Nee, een iPhone 

Reputatie 7

Een telefoon met een ander OS proberen zou mijn laatste tip zijn. Android lenen dus.


Jullie probleem staat niet op het lijstje van Sonos, zie 

Om te zorgen dat het daar wel op komt, of indien het toch een meer individueel probleem blijkt, dat het wordt opgelost, kun je beter met Sonos bellen.

Ik heb ook hetzelfde probleem….Altijd goed gewerkt met mijn Beam. Sinds kort niet meer aan de praat te krijgen. Ik heb een Android telefoon. 

Werk blijkbaar niet meer met nieuwste Android App. 

De Google Assistent kan op dit moment niet worden toegevoegd aan Sonos-systemen met de nieuwste Sonos-app voor Android. De functie wordt in een toekomstige update weer toegevoegd. Je kunt de Google Assistent nog wel toevoegen aan Sonos met de Sonos-app voor iOS.

Reputatie 7

Even een telefoon lenen dus.

Ik gebruik juist een iPhone 14.

 En heb daar het probleem mee dus.

 Het heeft altijd gewerkt, tot een paar maanden terug, zomaar niet meer

Reputatie 7

Gezien het feit dat ik dit niet meer zie staan bij de fouten en ook niet op De Google Assistent instellen met een Sonos-product met stembediening | Sonos, ga ik ervan uit dat er iets anders mis is. Misschien even Sonos bellen?

Reageer