Beste,
Ik krijg met geen mogelijkheid google assistent geïnstalleerd. Bij installeren ziet hij sonos niet.
Gereset, vanalles gedaan. Sonos voice installeren lukt wel. Ik werk met android. Iemand de oplossing?
Alvast bedankt voor uw moeite.
Mvrgr
Beste,
Ik krijg met geen mogelijkheid google assistent geïnstalleerd. Bij installeren ziet hij sonos niet.
Gereset, vanalles gedaan. Sonos voice installeren lukt wel. Ik werk met android. Iemand de oplossing?
Alvast bedankt voor uw moeite.
Mvrgr
Hi ik heb precies hetzelfde. Google assistent werkt plots niet meer op mijn arc.
alles gereset en opnieuw geïnstalleerd. Ook geprobeerd op wifi ipv kabel. Maar google kan niets vinden. Mijn. Sonos move kan wel gewoon geïnstalleerd worden en werkt.
ook sonos voice of alexa. Die werken wel.
ik heb apple iphone
Er was een probleem met GA, dat nu opgelost zou moeten zijn. Voor de volgende keer: bij Sonos is een reset nooit een oplossing. Pas doen als Sonos het zelf zegt.
Hi rallye. Thnx. Hy doet het idd nu weer . Ik zal je tip onthouden. Kostte me 3 uur vandaag met uitzoeken en irriteren haha.
Dank zover. Ga het morgen meteen proberen te installeren. Mvrgr
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.