Beantwoord

Google assistent geeft foutmelding maar voert wel uit

  • 13 April 2020
  • 2 reacties
  • 256 Bekeken

Mijn Google assistent reageert niet bij een vraag. Ik stel de vraag een radiostation af te spelen en dan gebeurt er lang niets om uiteindelijk te horen dat er een fout is opgetreden en het binnen een paar seconden nog eens te proberen. Maar de radiozender begint wel te spelen. Het commando om de chromecast te pauzeren en te hervatten gebeurd op dezelfde manier. Foutmelding na lange tijd en op de moment van de melding wordt het commando uitgevoerd. Bij het openen van de Sonos app vindt de app de Sonos one niet onmiddellijk of zelfs niet. 
 

2146894542 Diagnose nummer 

icon

Beste antwoord door Mark W 23 April 2020, 14:56

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey @Maarten B. 

Top dat je gelijk een diagnose nummer geplaatst heb.

Hierin lijkt het er een beetje op alsof je telefoon tussen 2 netwerken aan het gaan is.

Maak je misschien gebruik vanaf Wifi extenders, of iets dergelijks?

Hoi Mark

Ik had het probleem al opgelost en het inderdaad met een soort WiFi extender te maken. Ik had met de Corona toestanden en het thuiswerkgebeuren een pc aan te sluiten maar deze had een WiFi ontvanger en een dongle werkte hier niet op dus heb ik (om een kabel door het hele huis te vermijden) 2 van die toestelletjes in het stopcontact gestoken om een kabel in een andere kamer te krijgen. En dan na lange tijd problemen met de Sonos en de Chromecast en dergelijke te hebben, trok ik de extenders uit en het opnieuw installeren van de Sonos was het opgelost. 
 

alvast enorm bedankt om gehoor te geven aan mijn vraag! 

groeten Maarten