Vraag

Google assistantproblemen met sonos one

  • 27 April 2020
  • 7 reacties
  • 200 Bekeken

Ben nu al een paar maanden bezig om Google assistent te laten werken op mijn Sonos one.

Heb alles opnieuw geistalleerd, mijn google account je kan het zo gek niet verzinnen.

Bij het installeren van Google assistent duurt het al ongeveer 15 minuten voor dat hij het apparaat ziet.

Eenmaal geinstalleerd geef ik een opdracht en duurt het 20 seconden voor ik antwoord krijg of hij geeft aan dat er zich een probleem is.

Wie heeft daar de oplossing voor?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Hoi Dirk61,

 

wellicht ten overvloede maar, heb je gekeken op welk wifi net je zit? Het device waar je de sonos mee wilt installeren op het netwerk moet wel in op het 2,4 ghz netwerk zitten en niet op het 5ghz omdat sonos conect op het 2,4ghz dat werkt soms net even beter

Hoi Danny,

Wifi staat op 2.4 ghz , het probleem blijft terugkomen.

Soms na weer een nieuwe installatie werkt het een dag en dan is het weer mis 

Reputatie 7

Misschien toch eens bellen met Sonos?

Bedankt voor jullie reactie, 

Heb contact gehad met de winkel en kan hem omruilen, dus even afwachten of daarmee het probleem is opgelost

Btw heb je ziggo? en zo ja, heb je een connect box van Compal of Arris. waar de laatste problemen geeft met Sonos apparaten

Van Compal, maar inmiddels opgelost heb een nieuwe geïnstalleerd en geen problemen meer.

Wat ook schijnt te helpen volgens de koper om het ip adres te veranderen van je Sonos 🤯

Toch bedankt voor je reactie

Fijn dat het nu werkt.