Skip to main content
Antwoord

google assistant wil niet koppelen

• September 1, 2025
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Goede avond,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuw modem. Een fritz!box 6690. 

Na alles weer opnieuw ingesteld te hebben krijg ik een ding niet voor elkaar. Wat ik ook doe. Wat ik ook maar kon vinden op het internet. Niks werkt. Als ik google assistant wil toevoegen in de sonos app lijkt het dat er een schermpje op popt maar verdwijnt weer. Hij stuurt me niet door. Ik kan sonos wel koppen in de google home app maar dan houd het ook echt op! Wordt er gek van. Waarom moet het zo moeilijk gaan? Kan iemand mij helpen? Mvg

Beste antwoord door jeff1986

het is inmiddels verholpen, mijn zoon was nog net niet weg. ik had hem even gebeld. en met de iphone lukte het wel….. vreemd verhaal weer!!! en mateloos irritant.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

106rallye
  • September 1, 2025

Heb je een Android? Eens een iPhone proberen? Eerdere berichten leken op een probleem met Gemini te wijzen, maar de laatste tijd lijkt ook het deactiveren van Gemini niet meer te werken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • September 3, 2025

ja ik heb android, mijn zoon heeft iphone maar die is de komen 2 weken weg. ik heb dit probleem eerder gehad. toen moest ik mijn telefoon elke keer opnieuw opstarten en toen deed hij het wel. ik heb sinds het weekend een nieuwe router/modem en ik dacht misschien ligt het daar aan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • Antwoord
  • September 3, 2025

het is inmiddels verholpen, mijn zoon was nog net niet weg. ik had hem even gebeld. en met de iphone lukte het wel….. vreemd verhaal weer!!! en mateloos irritant.

106rallye
  • September 3, 2025