Skip to main content
Beantwoord

google assistant werkt niet meer.

Forum|alt.badge.img+1

Goede avond, 

Sinds een week werkt google assistent opeens niet meer. Google assisten verwijderd in de sonos app om vervolgens weer opnieuw te installeren. Maar helaas. Dit gaat dus niet meer. Ik krijg paar keer de melding gemini ondersteunt deze optie niet. Als ik gemini op mijn telefoon icerschakel naar gewoon google assistant doet het het alsnog niet. Wat ik ook doe niks helpt! Ook de sonos app opnieuw geïnstalleerd. Heel erg irritant. Ik werk veel met google assistant. Wie kan mij helpen? Mvg jeff

Beste antwoord door jeff1986

Ik had deze keer na het instellen van google assistant op mijn telefoon eerst mijn telefoon opnieuw op gestart. En toen pas assistant in de sonos app weer toegevoegd. Toen lukte het wel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Ik ervaar hetzelfde probleem sinds gisteren..

106rallye

Heb je een andere telefoon geprobeerd?

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 4 maart 2025

Nee, maar hij deed het tot een week geleden gewoon. En om nou even een andere telefoon te gaan regelen ok vervolgens ook google home met mijn account er op te gaan zetten en sonos app te installeren met al mijn boxen is nog al een gedoe..... als je begrijp wat ik bedoel. Om het maar even te proberen zeg maar...

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 5 maart 2025

Ik heb google weer gefixed! Bij instellingen van gemini heb ik hem weer op google assistant gezet. Telefoon opnieuw opgestart. Toen sonos app geopent en google assistant opnieuw geïnstalleerd. En nu deed hij het wel. Gemini zat duidelijk in de weg van de installatie!

106rallye

Fijn dat je het even meldt, daar hebben anderen iets aan - wellicht iets voor de handleiding van Sonos ​@Astrid L .Als ik je eerste bericht lees had je zoiets al geprobeerd. Wat heb je dan nu anders gedaan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 5 maart 2025

Ik had deze keer na het instellen van google assistant op mijn telefoon eerst mijn telefoon opnieuw op gestart. En toen pas assistant in de sonos app weer toegevoegd. Toen lukte het wel.

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 6 maart 2025

Ik heb nu alle boxen weer in alle ruimte voorzien van google assistant. Maar ik moest echt elke keer mijn telefoon eerst opnieuw opstarten voordat ik kon beginnen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen