Vraag

Google Assistant werkt niet meer

  • 9 December 2020
  • 5 reacties
  • 668 Bekeken

Na een jaar gebruikt te hebben, praat Google vandaag niet meer terug tegen mij.

In mijn opstelling (Beam+2x One) had ik tot aan gisteren nog gewoon gebruik gemaakt van Google Assistant via de Beam.

inmiddels heb ik systeem update gedaan, stroom eraf- en er weer op en Google Assistant opnieuw proberen te koppelen, maar helaas blijft ze stil.

Bovenop de Beam kun je de microfoon handmatig aan/uitzetten. Deze stond altijd aan, maar nu uit en is ook niet aan te krijgen. Het lukt mij niet om Google Assistant opnieuw te koppelen: Google kan de Beam niet vinden om te koppelen.

 

wie O wie kan mij helpen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Ik had dit laatst ook. Gebeld met Sonos en het was opgelost…..

Reputatie 5
Badge +3

Ik had dit laatst ook. Gebeld met Sonos en het was opgelost…..

 

Hoe dan??? op afstand door Sonos? of heb je zelf enkele stappen moeten nemen.
Misschien kunnen we meer mensen helpen als het zelf op te lossen valt 

 

 

Sonos kan mbv diagnose rapport (wat je stuurt) en je verbinding met internet in jouw Sonos systeem kijken.

Ik zou het graag ook zelf willen oplossen (dit als het vaker voorkomt en  de helpdesk gesloten is).

Reputatie 7

Dat klopt. Ik heb alle stappen zelf doorlopen en dat hielp niet. Nog eens doorlopen met Sonos hielp uiteindelijk wel, waarbij ik de indruk kreeg dat ergens op de achtergrond toch iets werd aangepast, maar dat werd niet expliciet gezegd. Ik was al blij genoeg, dus heb vergeten navraag te doen.

Uiteindelijk toch helpdesk gebeld. Google Assistent was niet goed meer gekoppeld; in Google home Sonos account loskoppelen en alles weer aanmelden….met een ‘beetje’ hulp van Sonos helpdesk😉