Vraag

Google assistant op sonos Move

  • 4 December 2019
  • 7 reacties
  • 1982 Bekeken

Ik probeer Google assistent te activeren voor mijn Sonos Move.

ik heb de stappen gevolgd en op een bepaald moment vindt Google assistent mijn Sonos Move. Om het te activeren/ installeren moet ik op toestaan klikken en dan vindt hij de Sonos Move niet meer en is er uiteindelijk niets gebeurd.

 

hoe los ik dit op. Alles zit op dezelfde WiFi en dezelfde Google account.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Badge

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden.Het installeren op de beam en de one ging perfect.Wanneer ik de move met google assistant wil verbinden dan lukt alles, en hij laat geluid horen wanneer ik ok google zeg maar hij reageert niet op de vraag of zegt dat hij het gevraagde gaat afspelen op een andere speler in huis.

zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de google assistant reeds is gekoppeld aan 2 andere luidsprekers in huis?

 

hugo

Reputatie 7
Badge +2

Google Assistent zou je netjes aan je Move moeten kunnen koppelen, en ‘t zou niet uit mogen maken hoeveel speakers in een huis al Google gekoppeld hebben staan.

Wil eigenlijk verzoeken voor dit probleem ons te bellen zodat we onderzoek kunnen doen.

NL: 0800 555 1234

BE: 0800 644 44

Beide gratis te gebruiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.

Ik heb ook hetzelfde probleem , deze week de witte Sonos move gekocht en Google assistent geïnstalleerd erop ging allemaal goed ,hij reageert wel met signaal als ik hey Google zeg ,maar voert niet uit wat ik vraag , heb al hele tijd  2 boxen  Sonos one en daar gaat het wel perfect . Is het bij jullie opgelost geraakt ? 

Het heeft eventjes gewerkt, dan is alles geblokkeerd en nu kan ik zelfs de Move niet meer koppelen via bluetooth aan mijn TV wat voordien wel ging.

Als die move 10 € kostte dan lag hij nu al in het containerpark.

Antwoord van Sonos op Bluetooth probleem is dat het sowieso geen goed idee is om de Move aan een TV te koppelen.

Let wel voor het Assistent verhaal ging dat perfect en was er geen probleem.

 

Heb ook een half uur gebeld en kreeg echt geen zinnig antwoord , conclusie was, het werkt er nog niet op en omdat het met batterij is het er niet voor gemaakt ,als je  hem op de standaard zet moet het wel gaan ,niet dus ...bij de one gaat het van december echt wel goed .

Kreeg ook nog als antwoord dan de move niet gemaakt is voor Google assistent , en ja mevrouw de mensen willen zoveel ....betaalde er wel 399 euro en het staat erop , gekocht omdat ik zo content ben van mijn andere Sonos producten .

Reputatie 5
Badge +3

Ik hou het bij de ‘ domme ‘ Siri op mijn HomePod’s, werkt veel beter en hoort je ook veel beter, Reageert ook niet spontaan uit het niets.

Mijn Sonos 5.1 setje gebruik ik alleen voor tv en films 🙂