Beantwoord

google Assistant koppelen wil niet meer

  • 3 November 2023
  • 2 reacties
  • 343 Bekeken

Hallo,

Ik had Google Assistant gekoppeld aan mijn Sonos Move, werkte prima. Ik wilde later ben checken hoe het met de spraakassistent van Sonos Move zelf werkte, deed het ook. Toen ik later weer terug wilde naar Google Assistant wil.deze dus niet meer koppelen.  

 

Het koppelen van Sonos in Google assistant lukt wel. Maar de koppeling vanuit de Sonos app vervolgens weer niet.

Vanuit de Sonos app wordt je (via de App Store) verwezen naar de Google assistant app om hem te downloaden, of als je hem al hebt om te openen.

 

Ondertussen is in de Sonos app een scherm te zien met de tekst: Google-account wordt gelinkt dat kan een minuut duren. Probeer het opnieuw als je problemen ondervindt. opties (Opnieuw)(Annuleren) 

Als je vervolgens minutenlang niets doet verschijnt eindelijk een melding, er deed zich een probleem voor bij het toevoegen van Google assistent. opties (opnieuw) (niet nu) 

Als je vervolgens op opnieuw klikt wordt (via de App Store) weer doorverwezen naar de Google assistent app.

 

Help!!

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 4 November 2023, 10:18

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Google en SVC kunnen, in tegenstelling tot Alexa, niet samen op het systeem. Heb je SVC verwijderd?

Het is al gelukt, was een kwestie van de telefoon een keer uit en opnieuw aanzetten 🙄