Beantwoord

Geluid-/spraakherkenning uitzetten

  • 9 February 2022
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Bij het installeren van de Sonos symphonisk moest ik geluid herkenning aanzetten om de boxen aan mijn telefoon te koppelen. Er zou nadien de mogelijkheid zijn om het weer uit te zetten. Ik kan alleen nergens vinden waar ik het kan uitzetten.

Ik wil graag elke vorm van geluidsherkenning of opname uit hebben staan. Hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Dylan S 10 February 2022, 12:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Rachelmk

De geluidsherkenning (microfoon van je telefoon/tablet) wordt enkel gebruikt om Sonos-producten te detecteren tijdens het installeren.

Ook wordt de microfoon gebruikt tijdens Trueplay-tuning om de akoestiek van de kamer te meten door te luisteren naar een testsignaal dat door de Sonos-speakers wordt geproduceerd.

Het wel of niet toestaan van het gebruik van de microfoon door de Sonos app zal moeten worden aangepast in de instellingen van de telefoon/tablet zelf. 

Voor meer informatie over de app permissies verwijs ik je graag door naar het volgend artikel: Toemstemmingen Sonos app.

 

Hartelijk dank voor het antwoord. Dus bij je eigen telefoon instellingen over de app en niet in de app zelf. Nu heb ik hem door. Dank