Vraag

Gebruik van de Jumbo app

  • 1 August 2019
  • 5 reacties
  • 687 Bekeken

Zoals velen hebben wij ook met smart gewacht op de Google Assistant op onze Sonos One.
Supermarkt Jumbo heeft, net als AH, zijn app geschikt gemaakt voor Google Assistant. In het geval van AH roep je slechts "Hey Google, praat met Appie" en je kunt boodschappen toevoegen aan je lijstje. Wij willen dit graag met Jumbo doen, aangezien dit onze preferred supermarkt is. Ik heb mijn Jumbo credentials al in de Google Assistant app ingevoerd en via tekst kan ik daar al gebruik maken van "praat met Jumbo" om vervolgens succesvol boodschappen aan mijn lijstje toe te voegen, maar we willen dit uiteraard ook via de Sonos doen... Helaas... Als ik tegen mijn Sonos One roep "Hey Google, praat met Jumbo" dan krijg ik te horen dat Jumbo niet ondersteund wordt op dit apparaat. Wordt dit inderdaad niet ondersteund of doe ik iets verkeerd?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag mijn 1e reactie in het volgende topic.
We hopen uiteraard dat Google deze functies ook gaat uitrollen naar third party speakers.
Dank voor je antwoord Tim. Maar waarom werkt het dan met de app van AH wél?
Als ik tegen mijn Sonos zeg "Hey Google, praat met Appie" dan krijg ik terug "Oké, ik haal Appie er bij" en vervolgens kan ik tegen Appie praten. Dit wil ik dus ook met Jumbo 😉
Reputatie 7
Badge +2
Dank voor je antwoord Tim. Maar waarom werkt het dan met de app van AH wél?
Als ik tegen mijn Sonos zeg "Hey Google, praat met Appie" dan krijg ik terug "Oké, ik haal Appie er bij" en vervolgens kan ik tegen Appie praten. Dit wil ik dus ook met Jumbo ;-)

Goede vraag, toch iets waar wij van Sonos dan helaas geen antwoord op hebben.
Het is de Google Assistant app die zal communiceren met de verschillende services, en het wel of niet mogelijk zou maken.
Google is continue bezig met ontwikkelen, en zou ook zomaar kunnen dat op de achtergrond knoppen worden omgezet.
Weet je zeker dat de Jumbo goed in de Google Assistent app is toegevoegd?

Edit: testen het nu net aan onze kant, met AH kunnen we inderdaad praten, met PostNL ook, maar met Jumbo krijgen we de zelfde reactie terug.
Kan helaas niet melden waarom dit niet goed bij Google zou doorkomen.
Dank voor je antwoord en het testen! Ik wacht met smart op een oplossing hiervoor vanuit Google

Is hier inmiddels een oplossing voor? We zijn inmiddels 6 maanden verder. Bij wie ligt de actie, Sonos, Google of Jumbo?