zodra ik wat heb gedownload en op 1 van de nassen in een bepaalde map heb gezet, moet ik heel de bibliotheek weer inlezen, of wachten tot de komende nacht 5 uur
waarom kan je niet op 1 map drukken en kiezen synkroniseer?
ik denk dat dat zeer welkom zou zijn
Beste antwoord door Eddie the Eagle
Daarom werk ik al een tijd met Plex Server op mijn NAS icm Sonos. Je kunt daar per muziekfolder kiezen om deze wel of niet te indexeren. In mijn geval wordt alleen de folder waar ik nieuwe muziek in plaats bijgewerkt. Een keer per jaar of zo verplaats ik die dan naar de hoofdmap en werk die bij, dat duurt dan langer.
Daarom werk ik al een tijd met Plex Server op mijn NAS icm Sonos. Je kunt daar per muziekfolder kiezen om deze wel of niet te indexeren. In mijn geval wordt alleen de folder waar ik nieuwe muziek in plaats bijgewerkt. Een keer per jaar of zo verplaats ik die dan naar de hoofdmap en werk die bij, dat duurt dan langer.
En geen last van de 64k limit. Grootste nadeel van Plex vind ik dan weer dat er in Sonos geen folder-view is.
vind ik ook, Plex heeft ook nadelen, ontbreken van folder view is jammer en ook various artists albums zoekt niet lekker. Belangrijkste voor mij is echter dat ik nu minimum SMB2 heb op de NAS, nu ik de Sonos bibliotheek niet meer gebruik. Veiligheid gaat voor alles. En dat probleem van topic starter is opgelost met Plex
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.