Skip to main content

Waar in huis sonos inbouwen.

  • 10 October 2022
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Wij zijn bezig met een grote verbouwing en willen op de benedenverdieping 3 sonos modules inbouwen. Belangrijk vinden we dat we vooral in de keuken, eetkamer en overdekt terras muziek kunnen luisteren, zie foto’s van de genoemde ruimtes. We weten echter niet wat nou de beste plekken zijn om deze te plaatsen. Bij voorbaat dank voor jullie tips!

 

Geen zinnig woord over te zeggen op basis van deze foto’s. Denk dat het ook niet veel uitmaakt. Uit het bericht maak ik op dat er per ruimte 1 speaker komt. Persoonlijk zou ik deze dan enigszins centraal per ruimte plaatsen.


Ik zou in de eetkamer overkapping proberen om een stereo paar te maken,  Misschien is een speaker in de keuken dan overbodig.

Maar als het enkel om achtergrond muziek, is 1 speaker per ruimte genoeg. 

Veel plezier met klussen!


Uit het bericht maak ik op dat het om plafondspeakers gaat. Verwacht niet dat stereo een echte toevoeging is. Dit is toch echt een vorm van geluid wat vanaf de voorkant moet komen. 


Uit het bericht maak ik op dat het om plafondspeakers gaat. Verwacht niet dat stereo een echte toevoeging is. Dit is toch echt een vorm van geluid wat vanaf de voorkant moet komen. 

Ik heb zelf hier nog even aan gedacht toen wij de woning aan het verbouwen waren maar achteraf niet gedaan. 

 


Dank jullie wel, we waren inderdaad van plan plafondspeakers te plaatsen