Beantwoord

Update probleem

  • 22 October 2023
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Hoi! 

 

Ik krijg al een paar dagen / week de melding dat enkele sonos toestellen worden geüpdatet maar ze blijven hierin gangen en ik kan ook geen muziek meer afspelen vanuit die kanten (zie printscreen hieronder). Heb al geprobeerd om alles los te koppelen en opnieuw toe te voegen maar niks helpt.


Iemand de tip?

 

icon

Beste antwoord door Andreea L 30 October 2023, 12:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Badge +2

Hallo @Pj_pieterjan ,

 

Welkom bij de Sonos community!

Jammer om te horen dat je problemen ondervindt bij het updaten van je Sonos-luidsprekers. Hier zijn een paar handige tips die je misschien kunnen helpen:

  • Controleer of er een update beschikbaar is

Probeer de update opnieuw te starten vanuit de Sonos-app. Als je Sonos met meer dan één apparaat bedient, kun je de update ook opnieuw proberen met een andere Sonos-app.

  • Start je router opnieuw op

Haal de stekker van je router uit het stopcontact, wacht 10-15 seconden en sluit hem vervolgens weer aan. Probeer Sonos nog een keer bij te werken als je netwerk weer online is.

  •  Controleer je netwerkconfiguratie

Bepaalde netwerkconfiguraties kunnen problemen veroorzaken met updates, bijvoorbeeld draadloze extenders en verkeerd geconfigureerde mesh-systemen. In deze gevallen is het vereenvoudigen van het netwerk meestal de oplossing - bij extenders kan dit zo eenvoudig zijn als het aansluiten van een Sonos-apparaat op de router via een ethernetkabel.

Als de bovenstaande tips je niet helpen, neem dan contact op met onze supportafdeling zodat een technische operator een diagnose van je systeem kan analyseren. 

Hallo,

 

ik heb het zelfde probleem als hierboven beschreven. Het bekabeld aansluiten geeft geen verschil. Hebben jullie een idee om dit probleem op te lossen?

Reputatie 7

“Als de bovenstaande tips je niet helpen, neem dan contact op met onze supportafdeling zodat een technische operator een diagnose van je systeem kan analyseren.”