Soms forceert het N netwerk dat de B/G niet wil werken.
Tevens moet uiteraard het wachtwoord goed ingevoerd word.
Los hiervan, lijkt het me dat u wilt dat de TPlink een verlenging word van uw Netgear router, zodat het niet uitmaakt op welke wifi je inlogt.
Nu maakt je TPlink een eigen netwerk aan, waarin je nooit meer apparatuur gaat vinden wat op de netgear zit verbonden ( printers en andere randapparatuur ).
Lijkt me dat de configuratie even goed doorgenomen dient te worden, en uiteraard kunt u hier telefonisch contact met ons over op nemen.
Kijk ook graag het topic Sonos wifi vs Router wifi, welke uitleg geeft over de 2 manieren van Sonos installeren, en hoe we wifi versterking van andere merken niet ondersteunen.
Vandaag ook de TP-Link Deco M9 geïnstalleerd. Ging allemaal makkelijk totdat Sonos ging piepen. Nooit gehad (en gedacht)! Ik kon geen verbinding maken met mijn app terwijl de top 2000 vrolijk overal speelde, met de play knop kon ik wel uit en aanzetten
mijn oplossing: ik had een bridge in het Ziggo router zitten. In Het ziggo router had ik wifi uitgezet. Bridge eruit en een Sonos component (de connect) aan een Deco gekoppeld dat ging goed maar ik zag maar 1 Sonos component en ik heb nog 4 anderen. Nu elke Sonos uit en weer aangezet op koppel gedrukt en daar waren ze weer. Bertje omslachtig maar het werkt weer goed
Wat bij mij werkte is de TP Deco M9 link netwerk kabel in de Sonos SL die creëert zijn eigen netwerk en alles werkt nu stabiel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.