Beantwoord

Spotify koppelen aan Home cinema Set (bluetooth)maar ook aan Sonos

  • 9 April 2024
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

In de woonkamer heb ik een Sony thuisbioscoopsysteem staan die helaas geen bluetooth signaal kan uitzenden maar wel ontvangen. Ik kan daardoor vanaf mijn telefoon muziek  afspelen over dit systeem (maar helaas dus geen platen via de platenspeler die ook aan het thuisbioscoopsysteem is gekoppeld). Maar ik zou graag in de andere kamers van mijn huis ook dezelfde muziek tegelijkertijd willen horen. Is dat mogelijk als ik voor de diverse kamers Sonos aanschaf ? Dit Sony systeem is overigens wel onderdeel van mijn thuisnetwerk.

Alvast dank voor jullie reacties. Maak het svp niet complexer dan nodig, want van technische zaken heb ik weinig kaas gegeten 😁

m.vr.gr.

Gerard
 

icon

Beste antwoord door 106rallye 9 April 2024, 16:50

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7

Met een Sonos Port kun je geluiden van andere bronnen in het Sonos-systeem brengen. Heeft je Sony systeem een analoge uitgang?

Zoals je ziet ontkom je niet aan “technische zaken”. Je zult je daar toch in moeten verdiepen…..

Dank voor je supersnelle reactie, 106rallye ! Even in de gebruiksaanwijzing gekeken (Sony BDV-N7200W), maar het systeem bezit alleen HDMI-poorten (in en out). Tot zover kom ik nog weg zonder kennis van technische zaken 😁, maar ik vrees het ergste 😂

Reputatie 7

Wel een audio-ingang, maar daar hangt de platenspeler al aan? Dan zou je de platenspeler op de Port en de Port op de Sony aan kunnen sluiten, toch?

 

Geen idee welke mogelijkheden zo’n Sonos Port heeft, maar als ik jouw bericht lees, lijkt dit dé oplossing. Ik ga me hier verder in verdiepen en in positief geval kijken of ik ergens zo’n Port en Sonos geluidsbox kan aanschaffen met de toezegging dat ik mijn geld terugkrijg als het niet werkt. Dank voor je heldering toelichting!

Reageer