Vraag

Sonos 2 app gedraagt zich vreemd

  • 15 May 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Hello,

I am the owner of older SONOS systems (bridge, one and five) being controlled with the older Sonos App and two new systems (ray and move) controlled with the Sonos 2 app. The older systems are under a different account as the newer systems. I could not get this working decently. 

The old app and systems are working fine.

The Sonos 2 app does strange things. Sometimes it sees the newer systems and you can use them normally, as you would expect. Today, again, the sonos 2 app, sees the older systems (while they are on a different account) and refuses to see the newer systems. Very unstable behaviour… WTF is going on here? 

   


2 Reacties

Reputatie 7

Dit is een Nederlandstalig forum, dus ik antwoord in het Nederlands.

Heb je deze stappen gevolgd voor het opzetten van Gescheiden S1/S2 systemen? https://support.sonos.com/nl-nl/article/set-up-separate-s1-and-s2-sonos-systems

Daar is in principe zelfs geen ander account voor nodig. Omdat het zo door elkaar loopt, en mogelijk ook je netwerk door he6t probleem heen loopt, zou ik je aanraden Sonos even te bellen.

Het is handig als je wat diagnoses maakt als de problemen zich voordoen (binnen een kwartier nadat het fout ging). Schrijf het nummer op en wat er aan de hand was. Daarna een keer bellen met Sonos.

Dank. Ja, procedure doorlopen (een jaar geleden). Was toen al blij gestudeerd te hebben en pas met splitsen en toekennen aan een ander account eea werkend gekregen. 
Nu plots instabiel… ik zal eea nog eens doorlopen…

 

Reageer