de soundbar “Playbar SERIE 94: 9F: 3E :62 CE: DD :9 verbonden via ethernetkabel is niet meer zichtbaar in mijn sonos systeem maar speelde eerst wel nog tv geluid .
de soundbar “Playbar SERIE 94: 9F: 3E :62 CE: DD :9 verbonden via ethernetkabel is niet meer zichtbaar in mijn sonos systeem maar speelde eerst wel nog tv geluid .
Of er is iets stuk, of je hebt de Playbar niet aan je systeem toegevoegd, maar als nieuw systeem uitgerold. Beide kan door Sonos worden geconstateerd. Ik zou ze even bellen.
dank
prima ondersteuning genoten van support team;
naupdate naar s2 en ethernet te vervangen door wifi op tp link , probleem opgelost . Ervoor was de playbar via de inkomende router rechtstreeks gekoppeld waardoor hij op een ander netwerk stond met problemen, tot gevolg...
De Deco’s als router ingesteld en de router van je provider ook?
van provider gaat 1 ethernet kabel rechtstreeks naar living nodig voor tv- signaal van proximus, daar vroeger switch voor playbar waarmee dan sonos-netwerk met andere sonos-producten werd opgezet
door slechte wifi gaf dit soms na sonos 2 het wegvallen van het signaal
Nu tp link gekocht en alle toestellen op deze router aangesloten bedraad of via wifi. Daar de playbar met ethernet- kabel verbonden was , herkende sonos app de playbar niet, de playbar was verbonden met de provider router , een ander netwerk en dus niet via wifinet-werk via tp link, nu playbar via WIFI probleemlos in het sonos systeem
Maar eigenlijk is dus het probleem dat je twee routers hebt. Als je Proximus-router niet in bridgemodus kunt zetten, zou je de Deco’s in ap-modus moeten zetten. Dan heb je één netwerk en doet het probleem zich niet voor. Maar als dit voor jou werkt zou ik het zo laten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.