S1 of S2? Kan ook zijn dat het niet aan de app ligt, maar dat je NAS nog verbinding maakt via SMBv1 - Sonos ondersteunt die om veiligheidsredenen niet meer. Dus dan een hogere SMB-versie kiezen. Eventueel zou je als dat niet kan ook kunnen kijken of Plex iets voor je is.
Ik zal zo kijken maar ik gebruik geen sonos via pc , alleen de app op mijn iphone. Hier kon ik voorheen het netwerk path opgeven. Deze optie is er niet meer. Dus ook al zal ik smb2 hebben, zonder de optie om in de app aan te geven op welk ip address de share staat zal het niet gaan werken.
Dan is het toch zaak om dit via de pc te doen. Geen idee hoe het in het verleden was met een NAS, maar de verwijzing naar de muziekbibliotheek op een iMac moest altijd al via de Mac ingesteld worden.
Toevoeging. Op de pc in de sonosapp heb ik onder beheren >instellingen muziekbibliotheek nog steeds mijn share op de nas en kan gewoon streamen. In de app op iphone is het er echter niet meer met de nieuwe app
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.