Skip to main content

sinds 1 van de laatste updates van Sonos is mijn muziekbibliotheek op de NAS niet meer te bereiken.

ik heb een playbar, sub en 2 play 1's

de play 1's zijn als stereopaar toegevoegd.

wanneer ik de play 1's uit mijn systeem verwijder is de muziekbibliotheek van de NAS weer te bereiken.

wanneer ik de play 1's wederom toevoeg als stereopaar is dit niet meer het geval.

wanneer ik een one sl op zolder aanzet, is de muziekbiblioheek op de NAS wel weer bereikbaar maar deze op zolder is voor de zolder gecreeerd en staat dus niet altijd aan.

hoe kan ik dit oplossen. 

Dat is wel bijzonder/ Ik zou toch maar eens bellen met Sonos.

Al weken bezig geweest met Sonos

Vandaag te horen gekregen dat het een bekend probleem is en er een update voor gaat komen. Ik zei dat ze dat in het begin van het jaar ook al zeiden. Ze kunnen er niets aan doen. Dus wachten........belachelijk. 

Heb sonos ook diagnostische gevens gestuurd voor beide geconfigureerde systemen. Lijkt mij een kleine moeite om de fout op te sporen door een systeemprogrammeur met deze gegevens.

OK. Vervelend voor je. Was wel handig geweest als je al gemeld had dat je al contact gehad hebt.

Natuurlijk heb ik dat, is ook een dossier van.

Ik bedoel hier op het forum. Als je aangeeft wat er al gebeurd is, scheelt dat antwoorden waar je niets aan hebt.

Reageer