Weet iemand of je een Bose Mini en een Sony headphone kunt koppelen aan de Sonos Bean Gen 2?
Ja, dat weet ik. Dat kan niet. De Beam (Gen 2) heeft alleen bluetooth (BLE) voor de set up en via de wifi staat Sonos niet open voor andere speakers.
Ai, dat is de wel een tekortkoming van SONOS. Alleen producten van Sonos zijn wel te koppelen?
Wat wil je precies bereiken?
Ai, dat is de wel een tekortkoming van SONOS. Alleen producten van Sonos zijn wel te koppelen?
Kan je Sonos dan wel koppelen aan de Bose mini, of is dat ook een tekortkoming aan Bose?
Het lukt ook niet om de Bose mini te koppelen. De indruk bestaat dat Sonos dit toestaat.
Bij wie bestaat die indruk? En, nogmaals, wat zou je dan willen? Want de Beam is (in principe) een weergave-apparaat, dus om zelf geluid weer te geven en niet om dit via Bluetooth (die de Beam dus niet heeft) door te geven aan de Bose. Volgens mij kunnen niet veel soundbars dat.
Wat de Beam wel kan is TV-geluid doorgeven aan de Sonos Ace hoofdtelefoon. Maar dat gaat via wifi en staat (dus) niet open voor andere merken.
Deze soundbar van Sonos is ook een internet radio, waar ook streamingdiensten aan gekoppeld kunnen worden. Dus was het logisch geweest dat ze een koppeling anders dan WiFi erin gebouwd hadden.
Ik ken ook niet veel internetradio’s die via bluetooth geluid aan andere devices doorgeven. Voor mij is dat veel minder logisch dan voor jou, zo lijkt het.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.